Δευτέρα 24 Ιουνίου 2013

τα νεα του stardoll! ♥

Γεια σε όλες σας κορίτσια, είμαι και πάλι μαζί σας ήμουν απίστευτα άρρωστη αυτών τον καιρό και δεν μπορούσα να γράψω. Όλη μέρα στο κρεβάτι με χάπια και ένα γιαούρτι !Τέλος πάντων τα νέα του stardoll ήταν πολλά και είμαι λυπημένη που δεν πρόλαβα να σας τα δείξω συντομότερα αλλά τώρα είμαι εδώ και θα σας τα πω όλα με αναλυτικές λεπτομέρειες .
Τι λέτε ; ας ξεκινήσουμε ! 

τα περισσότερα είναι πολύ ωραία και για πρώτη φορά στο stardoll υπάρχουν σχέδια που μπορούν να μπουν σε όλα τα σημεία του σώματος !

επιτέλους τα περίμενα τόσο καιρό χαχα ! αγόρασα κάποια πράγματα αλλά δεν ήταν τόσο ωραία τα ρούχα όσο τα προηγούμενα :/

τα μαλλιά είναι τέλεια είναι καλοκαιρινά και πολύ πολύ γκυκούτσικα ήδη  πάρει πολλά από αυτά και όταν έχω και αλλά χρήματα θα πάρω και άλλα χδ.

εντάξει
stardoll σκοπεύεις να βγάλεις φυσιολογικά χρώματα ; όχι ; καλά  ...

ένα από τα πιο αγαπημένα μου πράγματα στο stardoll είναι τα hotbuys ! όταν έφυγαν στεναχωρήθηκα παρά πολύ αλλά τελικά έφυγαν η όχι ;  φυσικά και όχι αλλά αυτήν την φορά πράγματα που όλες μας ψάχναμε αλλά δεν βρίσκαμε είναι ξανά στα μαγαζιά για αυτό τρέξτε δεν θα είναι για πολύ στα μαγαζιά όπως είπε και η callie.stardoll , ήδη πήρα αρκετά πράγματα αλλά όχι όλα και για αυτό στεναχωριέμαι θέλω πολύ να πάρω και τα άλλα χδ.
και κάτι τελευταίο
ένα νέο κρυμμένο μαγαζί είναι εδώ με πολύ φθηνά πράγματα δείτε αυτά τα δύο συνολάκια δεν είναι τελεία !;πάτα εδώ για να τα δεις !

αυτά από εμένα γλυκές μου εύχομαι καλό καλοκαίρι σε όλες κάντε πόλης βουτιές!
♥BYE♥
υστερόγραφο :βλέπω συνεχώς πως είμαι σχεδόν η μόνη που γράφει σε αυτό το blog και θα ήθελα να παρακαλέσω τις άλλες writers  να γράφουν και λίγο ... υπάρχουν χιλιάδες θέματα που έχει αναλάβει η κάθε μια σας δεν μπορώ εγώ η κάποια άλλη που γράφει συχνά να τα συμπληρώνουμε , ευχαριστώ και πάλι  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου