Τετάρτη 5 Ιουνίου 2013

νεα στο stardoll (5/6/2013)

Γεια σας ! θα σας παρακαλούσα να διαβάσετε παρακάτω γιατί έχω τεράστια νέα για σήμερα και είναι τραγικά ! 'o' 
Νέο 1: 

νέα archive :

Καλά τα πράγματα αυτά είναι τεράστια rare !το φόρεμα 60 σντ.; :ο 
Η άποψη μου είναι πως το stardoll  δεν θα έπρεπε να ξανά βγάζει τέτοια ρούχα γιατί κάποια κορίτσια μπορεί να πλήρωσαν 600  sd για να τα πάρουν αυτά !
Νέο 1:
Nέα Riviera 
Πολύ ωραία και αξιολάτρευτα μαγιό απίστευτα καλοκαιρινά και σε αντάξιες τιμές. Βέβαια κάποια πράγματα είναι απλά κακό-σχεδιασμένα graphic αλλά τα περισσότερα είναι μια χαρά .
Νέο 3:
 Επιστρέφει το Chanel Tribule;
Αχ μακάρι τα ρούχα τα λατρεύω και αυτά που υπάρχουν τώρα είναι μεγάλα rares stardoll  σε παρακαλώ κάνε μου την χάρη ρίξτε μια μάτια εδώ για να δείτε ρούχα
Νέο 4:
Τα hotbuys εξαφανίστηκαν 


Και κάπως έτσι ξαφνικά τα hotbuys  εξαφανίζονται από τον κατάλογο και εγώ περίμενα να βγουν τα νέα και τίποτα .... γιατί ρε κρίμα αν δεν ξανά βγουν μου άρεζαν πολύ όπως έχετε καταλάβει ίσως το stardoll  έχει πολύ δουλειά και δεν προλαβαίνει να φτιάχνει ρούχα κάθε εβδομάδα η απλά αναβαθμίζουν τέλος παντός ας βρεθεί μια λύση :/
Νέο 5:
Spoilers



Tι να είναι τώρα αυτά χμ θα δείξει παντός η τσάντα είναι απλά τέλεια ....
αυτα απο εμενα τα λεμε αυριο 
♥BYE♥

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου