Κυριακή 26 Μαΐου 2013

Νέα του stardoll αυτή την εβδομάδα


Γεια σας ! πως είστε ... ; εγώ είμαι λίγο κουρασμένη με όλο αυτό με της εξετάσεις αλλά ας μην ξεχνάμε σε λίγο έρχεται το καλοκαίρι !Πως σας φάνηκαν οι νέες κολεξιόν οι προσφορές και όλες οι προσφορές που έκανε το stardoll  αυτή την εβδομάδα και για όσες δεν πρόλαβαν να τις δουν σήμερα θα τις δούμε μαζί !
άλλη μια προσφορά από το Stardoll.

Τα ρούχα ήταν πραγματικά πολύ ωραία το μόνο που δεν μου άρεσε ήταν που μόνο αν αγοραίες με πιστωτική κάρτα ή pay pal  θα τα έπαιρνες ....εγώ κάνω όλες τις πληρωμές μου από το κινητό τηλέφωνο, γιατί φαίνεται πιο ασφαλείς.Μου αρέσει, αυτό το είδος των προσφορών, είναι ωραίες πρόσφορες  ,αλλά σας παρακαλώ, Stardoll, κάντε περισσότερες προσφορές για την πληρωμή από το μήνυμα.
Polished collection
Τα χρώματα και τα σχέδια είναι υπέροχα αλλά δεν νομίζω ότι ακόμα τα μέλη ασχολούνται με της βαφές νυχιών εσείς τι πιστεύετε;



 Η Callie.Stardoll ανακοίνωσε στο Starblog ότι όλα τα ρούχα Young Hollywood, είναι διαθέσιμα προς πώληση στο bazaar.

 Η Callie.Stardoll ανακοίνωσε στο Starblog ότι όλα τα ρούχα Young Hollywood, είναι διαθέσιμα προς πώληση στο bazaar.νομίζω πως όλα τα κορίτσια θα βάζουν αυτά τα ρούχα πολύ ακριβά οπότε δεν σκοπεύω να πάρω κάτι εσείς;
Antidote
Τα ρούχα ήταν υπέροχα και πολύ στιλάτα εγώ προσωπικά πήρα τρία κομμάτια που μου άρεσαν πολύ εσείς πήρατε κάτι η περιμένετε την νέα συλλογή LE ;



Αλλαγη στα χρήματα που παίρνουμε όταν ανεβαίνουμε επίπεδο
Πολύ καλή αυτή η αλλαγή εγώ πέρασα το level 50 και πήρα 10 stardollars ! και όπως έμαθα κάθε φορά που θα περνάμε 10 επίπεδα θα περνούμε 10 stardollars και κάθε φορά που περνάμε ένα επίπεδο θα περνούμε πολλά starcoints
Αυτά από εμένα τα λέμε σύντομα


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου