Παρασκευή 10 Μαΐου 2013

συνέντευξη από την marielenaglam ♥


1.πες μας λίγα για την ζωη σου στην πραγματικοτητα:
Με λένε Μαριέλενα, μένω στην Αθήνα, μου αρέσει να ακούω μουσική
και στον ελεύθερο χρόνο μου να πηγαίνω για ψώνια με τις φίλες μου...

2.λοιπον μαριλενα τι κανεις στο stardoll;
Ψηφίζω τις άλλες κούκλες, πηγαίνω για ψώνια φυσικά, διακοσμώ τις σουίτες μου,
ντύνω την κούκλα μου, μακιγιάρω την κούκλα μου και πολλά άλλα!

3.οπως βλεπω θες να γινεις πολυ NCG πόσες φορές έχει τρέξει και γιατι θες να βγεις;
Ναι θέλω. Έχω τρέξει μόνο 2 φορές!
Θέλω να βγω, γιατί πιστεύω πως δεν κάνει να βγαίνουν όλο οι ίδιοι και οι ίδιοι!!!

4.εχεις καταφερει κατι μεχρι τωρα στο stardoll?
Όχι, δυστυχώς.

5.εχεις καποιο ειδωλο στο stardoll?
Δεν υπάρχει κάποια κούκλα στο stardoll που να έχω πει πως είναι ΤΕΛΕΙΑ!

6.θες να κανεις καποιο παραπονο στο stardoll?
Ναι, να χαμηλώσει τις τιμές για να μπορούν να αγοράζουν και οι μη superstars!

7.και κάτι που θα ηθελες να πεις για τους χάκερς και τις φακε;
Για τους χάκερ, θα ήθελα να πω μόνο πως αυτό που κάνουν το κάνουν από ζήλια!
Για τις fake dolls πάλι, θέλω να πω πως φοβούνται να πουν ο,τι θέλουν να πουν
από τις αληθινές τους κούκλες και γι' αυτο το κάνουν από άλλες...!

8.κατι τελευτεο;
Θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ σε εσένα και σε όλους όσους διάβασαν την συνέντευξη και να κυνηγούν τα όνειρά τους γιατί σίγουρα κάποια στιγμή θα πραγματοποιηθούν! Γεια σας!

σε ευχαριστώ πάρα πολύ ^_^
marielenaglam's suite

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου