Κυριακή 17 Μαρτίου 2013

Γύρισα :D

Γειαα σαςς! Επέστρεψααα! (Και για όσους δεν κατάλαβαν είμαι η antopatitofeo!) . Λοιπόόόόννννν μετάάά από πολύύύύύ καιρό θα σας γράψωω! Ναι , τραγικόό. ΑΛΛΑ είχα χίλιους 2 λόγους για τους οποίους ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑ (ΟΧΙ δεν ήθελα) να γράψω.

1.Κάηκε ο σκληρός δίσκος του λάπτοπ μου και το είχα στείλει στην Αθήνα. Αλλά πήρε περισσότερο χρόνο απ'ότι θα έπρεπε , γιατί στην Αθήνα κάνανε 2 φορές λάθος παραγγελία , οπότε καθυστέρησε και από το λάπτοπ της αδερφής μου δεν είχα την απαιτούμενη άνεση.
2.Αυτή την περίοδο είχα τα διαγωνίσματα του 2ου τριμήνου που σημαίνει ότι διάβαζα τις περισότερες ώρες της ημέρας (μην με πείτε υπερβολική) και δεν είχα χρόνο να μπω ούτε ένα λεπτό.

Και μιας και μίλησα για τα μαθήματα , εγώ ως μέσο όρο του 2ου τριμήνου έβγαλα 19 κ' 7/13 (η αδερφή μου με λέει θερμοκήήήπιοοοοοοο μα γιατιιιι δεν είμαι θερμοκήήήπιοοο). Εσείς τι μέσο όρο βγάλατε; :) :D

Αλλά πριν λίγες μέρες ήρθε το γλυκό (!) μου laptop!
Αλλά τα διαγωνίσματα δεν είχαν τελειώσει!
Έγινα royalty, γενικά πέρασαν λίγες ακόμη μερούλες και ήρθε η ώρα να γράψωωωω!

Aλλά όχι ακριβώς αυτό. Δεν ξέρω τι να γράψω. Να σας γράψω ΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ τα νέα που έχουν βγει (παραπάνω από μία σελίδες) ή μόνο τα 10 τελευταία νέα;
Γράψτε τι προτιμάτε στα σχόλια και η πλειοψηφία κερδίζει! (Θα μετρήσω τις απόψεις!)

Αυτά με τα διαδικαστικάά!

Πώς περάσατε τις Απόκριες; Εγώ πήγα σε ένα πάρτυ της Γ' Γυμνασίου και δεν ντύθηκα κάτι συγκεκριμένο , γιατί ήταν ναι μεν αποκριάτικο , αλλά μόνο με λίγα αξεσουάρ χωρίς κάτι συγκεκριμένοοο!

Και σήμερα πήγα με την σχολή χορού μου (latin,aerobic κ.λπ.) στο καρναβάλι της περιοχής μου ντυμμένη χίπισσα. Ναι , έπρεπε να με δείτε. Το πρωί πήγα στο σπίτι της κολλητής μου (είναι κι εκείνη στην σχολή χορού) για να δανειστώ κάποια ρούχα της μαμάς της που ήταν κάπως φαρδιά , για χίπισσες, γιατί δεν είχα ΤΙΠΟΤΑ χίππικο! Και τελικά έβαλα μία παντελόνα μπεζ προς το κίτρινο πάρα μα πάρα πολύ φαρδιά της μαμάς της και απο πάνω μία ελεκτρίκ πουκαμίσα. Στο κεφάλι ένα μαντήλι όπως το φοράνε οι χίππισες , πουά κίτρινο με ελεκτρίκ βούλες και βέβαια πάρα πολλά κοσμήματα. Χίλια δυο βραχιόλα πολύχρωμα , πορτοκαλί , κόκκινα , χρυσά , πράσινα , μπλε , τιρκουάζ κ.λπ. και δυο κολιέ. Ένα με ελεκτρίκ πετρούλες και ένα με καφέ. Το καλύτερο; Είχα βάλει ΚΑΙ δαχτυλίδι! :D Για παππούτσια έβαλα κάτι μαύρες μπότες - γαλότσες μου από μέσα από την παντελόνα και είχαμε και την καλύτερη μακιγιέρ! ΤΗΝ ΜΑΜΑ ΜΟΥ! :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Στο καρναβάλι παρουσιάσαμε και την χορογραφία μας. Ε εκεί συνέβηκε κάτι τελείως απρόοπτο. Με είχε πιάσει κάτι σαν υπογλυκαιμία . Στο καρναβάλι μοιράζανε δωρεάν παγωτίνια και έφαγα δύο. Αλλά δεν με έπιασαν. Και ήμουν πραγματικά έτοιμη να λυποθυμήσω λίγο πριν βγούμε. Τηλεφώνησα στην μαμά μου και ήρθε όσο πιο γρήγορα μπορούσε. Μου έφερε μια σοκολάτα μπας και μου ανέβει το ζάχαρο. Την στιγμή που ήμουν μέσα στο αμάξι της , ακούω την μουσική του χορευτικού μας από το καρναβάλι , λίγο πιο εκεί. Παίρνω κάτι τρεχάλες , πετάω την σοκολάτα πάνω σε μια σκηνή , που είχε για τον κλόουν, και μπαίνω στο χορευτικό , αφού δεν είχα προλάβει τα δύο -τρία αρχικά βήματα. Αλλά μπήκα τόσο διακριτικά που δεν με κατάλαβαν καν. Ε όταν τελειώσαμε ρώτησα την δασκάλα και μου είπε πως δεν τα σκάτωσα καθόλου! (τι γλυκιάά που είναιιι η δασκαλίτσα μουυυ , μου είπε και πως τα λάθη είναι για να γίνουυνννν! :* )
Όταν τελειώσαμε βγήκαμε βόλτα με την κολλητή μουυυυ!

Σήμερα ήταν και η τελευταία μέρα των αποκριών!
Γενικά πέρασα ωραίααα!

Aύριο , Καθαρά Δευτέρα , θα πάω πάλι με την κολλητή μου (και τις οικογένειες μας) για να πετάξουμε χαρταετόό!! Πήραμε μόνο έναν χαρταετό και για μένα και για την αδερφή μου και για την κολλητή μου! ΤΟ ΠΟΥΛΑΚΙ ΤΣΙΟΥ! Αυτό απεικονίζεται στον χαρταετόό!

Εσείς τι θα κάνετε αύριο; Ελπίζω να περάσετε καλά πάντωως! :) :*

Μην ξεχάσετε την ψηφοφορία που ανέφερα πιο πάνω , είναι σημαντική.
Θα λήξει την Παρασκευή.

Αυτάάά!!

Φιλάκιαα!

antopatitofeo (owner!)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου