Παρασκευή 1 Φεβρουαρίου 2013

Νέα!

Γεια σαςς! Σας έλλειψα; Όντως έχω πολύ καιρό να γράψω νέα , αλλά πιστεύω καταλαβαίνετε όσες πάτε γυμνάσιο! Πώς να προλάβεις διαγωνίσματα , μαθήματα , φροντιστήρια , χορωδία ΚΑΙ να γράψεις και τα νέα; Δεν προλαβαίνειςς. Αλλά εγώ προλαβαίνω να γράψω τώρα μιας που είναι Παρασκευή. (Σε λίγη ώρα έχω χορό και μετά θα βγω με τις φίλες μου!)

Αρκετά σας ζάλισα όμως , πάμε στο Stardoll μαςςςς! Το οποίο έχω αρχίσει να παραμελώ τώρα τελευταία , αλλά τέλος πάντων!

Έχουμε νέα και νέα!
Προσφορές , νέους ορόφους σε μαγαζιά με έπιπλα , αξεσουάρ και ρούχα και προπάντων καλές τιμές ε; :D

1)Έχουμε νέα Spectacular!





2)Νέα Rio γυναικεία!







Και δύο συνολάκια επειδή κάποια ρούχα με εντυπωσίασαν:



 
 
 
3)Νέα Wild Candy!
 
 
(ένας μόνο όροφος!)
 
 
4)Νέα Tress up!
 



 
Πολύ εντυπωσιακά κατά την γνώμη μου!
 
 
5)Νέα Basics Decor που είναι κατά την γνώμη μου Τ-Ε-Λ-Ε-Ι-Α , γιατί είναι πανέμορφα και σε λίγα μόνο Starcoins! :D
 
 







 
 
 
Εντάξει είναι πραγματικά εκθαμβωτικά, έχω κατενθουσιαστεί, είναι υπέροχα! :D
 
 
 
6)Nέα Splendid!



 
 
7)Νέα Antidote!
 




 
 
 
 
8)Νέα προσφορά!
 




 

Η μετάφραση:
 
Πάρτε ένα αποκλειστικό φόρεμα!
 
 
Αυτή είναι μία προσφορά που δεν μπορείς να αρνηθείς! Η ολοκλήρωση μίας από τις φοβερές προσφορές μας θα ξεκλειδώσει ένα αποκλειστικό φόρεμα! Αυτή η μοναδική προσφορά είναι διαθέσιμη μόνο για ένα περιορισμένο χρονικό διάστημα , οπότε δράστε τώρα για να πάρετε το δωρεάν σας! Είναι διαθέσιμο μέχρι τις 3 Φεβρουαρίου. Το ένδυμα θα παραδοθεί στην σουίτα σας στις 4 Φεβρουαρίου. Δεν ισχύει για Stardoll προσφορές!
 
Αυτό! Δεν πιστεύω πως χρειάζεται περεταίρω εξήγηση ε; :D
 
 
 
 
9)Κι άλλη μία προσφορά!
 
 
 
Ούτε εδώ θέλει επεξήγηση ε; :D
 
Αυτά ήτανεεεε!
 
Φιλάκια πολλά μέχρι την επόμενη ανάρτηση μου! :)
 
 
antopatitofeo (owner!)
 
 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου