Σάββατο 15 Δεκεμβρίου 2012

Χριστουγεννιάτικα νέα!

Γειααα σαςςς! Τι μου κάνετε;; Όπως είδατε στον τίτλο λέω Xριστουγεννιάτικα νέα , γιατί τα νέα του Stardoll έχουν να κάνουν με Χριστούγεννα! Πάμε να τα δούμε :)

1)Νέoς όροφος στο μαγαζί Wild Candy με Χριστουγεννιάτικα ρούχα!




Εμένα μου αρέσουν πολύ και τα φορέματα και τα παππούτσια!
Εσάς; :)



2.Ο Χριστουγεννιάτικος όροφος που βγήκε και πέρυσι στο μαγαζί διακόσμησης Film Theory , βγήκε και φέτος (περιέχει και δύο συνολάκια παρόλο που είναι στην διακόσμηση!) .





Καλά , εντάξει εμένα αυτός ο όροφος μ'αρέσει πάρα μα πάρα πολύ , μιας και η αγαπημένη μου γιορτή του χρόνου είναι τα Χριστούγεννα! Δεν είναι τέλειος; Και δέντρα , και δώρα , και ρούχα , και χιόνιαα και άλλα τόσα!


Αυτάά!

Φιλιά!

antopatitofeo (owner!)


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου