Κυριακή 30 Σεπτεμβρίου 2012

Συνολάκια!

Γεια σας, Seetjade01, μπλα μπλα δεν έχω χρόνο χίλια συγνώμη αλλά έχω για το φροντιστήριο 4 σελίδες ασκήσεις και την Τρίτη έχω τεστ στο Αγγλικά στο σχολείο, Ιστορία έχω 45 ερωτήσεις που θα μας εξετάσει και αύριο παρουσιάζω και εργασία με 2 φίλες μου..Θα διδάξουμε ένα μάθημα στην Γλώσσα και αν το διδάξουμε καλά εξασφαλίσαμε ένα δεκάρι, αν όχι..άστο..και θέλω φέτος τελευταία χρονιά να βγω και σημαιοφόρος! -.-' Αχχ..τα σκέφτομαι και ζαλίζομαι..τώρα γρήγορα τα συνολάκια γιατί ως που να σας εξηγήσω έφαγα μισή ώρα.. -_-'

Για τις ss:




Για τις non~not-ss:


Φιλάκια, κούκλες! Η ωραιότερη κουκλίτσα! =PP Άντε..και σήμερα, μετά..αντίο Σαββατοκύριακο..και μισώ την Δευτέραα!! Φιλάκια όμορφες..η ομορφότερη! xD (είμαι και μεγάλη ψωνάρααα!! xP)




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου