Κυριακή 30 Σεπτεμβρίου 2012

ΜΑΚΙΓΙΑΖ : ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ

Γεια σας κουκλίτσες,


Τι μου κάνετε; Άρχισαν τα σχολεία και όπως θα παρατηρήσατε δεν είχα πολύ χρόνο για να μπαίνω στο διαδίκτυο. Τέλος πάντων, σημασία έχει ότι τώρα είμαι εδώ με ολοκαίνουρια μακιγιάζ με θέμα : 
 ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ

Το πρώτο, στο οποίο βλέπετε εμένα, είναι το εξής:
  Εδώ φοράω :
1.κόκκινο κραγιόν DOT
2. Φούξια ρουζ
3.Μαύρο μολύβι (κάτω από το μάτι)
4. μαύρο eyeliner (πάνω από το μάτι)
5. Μαύρη μάσκαρα (μεγάλη και μικρή)
6. Άσπρο λουλούδι

Το δεύτερο είναι το εξής:
Εδώ η κούκλα (βάλτε το βελάκι πάνω της για να δείτε ποια είναι) φοράει:
1. Μοβ κραγιόν DOT
2. Μαύρη μάσκαρα μικρή
3.Γκρι σκιά LUXE
4. Κίτρινο eyeliner (πάνω- κάτω στο μάτι)
5. Μοβ λουλούδι

Το τρίτο και τελευταίο για σήμερα είναι το εξής:
 Εδώ η κούκλα φοράει:
1. Ροζ κραγιόν DOT
2. Μαύρη μάσκαρα μεγάλη
3. Σκουλαρίκια- πεταλούδες
4. Άσπρα γυαλιά ηλίου
5. Μοβ σκιά DOT

Αυτά για σήμερα αγαπημένες μου αναγνώστριες!!!!!!! Πολύ σύντομα επιστρέφω με νέα μακιγιάζ για την 28η Οκτωβρίου. Τα λέμε πολύ σύντομα λοιπόν!
MissJennifer27
Επισκεφθείτε με ΕΔΩ και πείτε μου την γνώμη σας για τα άρθρα μου!

1 σχόλιο: