Πέμπτη 20 Σεπτεμβρίου 2012

Δωρεάν!

Γεια σας! Τι μου κάνετε? Πως πάνε τα διαβάσματα? Εμένα μια χαρά αλλά τα έχω πάρει στην κράνα γιατί μια ''φίλη'' μου (κουτσομπόλα) λέει παντού πως μου αρέσει ένα μυγόφτυμα μόνο και μόνο γιατί κάναμε κάτι μαζί στην βιολογιά! Γκκρρρρ!(o τύπος είναι χάλιας και εκτός αυτού ΔΕΝ τα φτιάχνω από τώρα με αγόρια)
Ξέφυγα πάλι! Πάμε να δούμε το δωρεάν μας!



Δωρεάν πινακίδα



1. Πήγαινε στο proxy : http://sslpro.org/
2. Στη μπάρα του proxy γράψε αυτό : stardoll.com
3. Πάτα ENTER.
4. Συνδέσου στο λογαριασμό σου στο Stardoll.
5. Περίμενε να φορτώσει η σελίδα.
6. Μπορείς να φύγεις από το proxy και να συνδεθείς κανονικά στο λογαριασμό σου!
7. Θα είναι στη σουίτα σου!




Αυτάά! Τώρα φεύγω, πάω αλλου!( Στο facebook να βρίσω την ''φίλη'' μου)



Φιλλάκια πολλά!
Best_Liza
(New banner comming soon)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου