Δευτέρα 3 Σεπτεμβρίου 2012

:(

Γεια σας. Κάνω αυτήν την ανάρτηση για να κράξω λίγο τις Writers. Το blog ΔΕΝ λειτουργεί σωστά. Και αυτό συμβαίνει , διότι οι Writers ΔΕΝ γράφουν. Το έχουν γραμμένο στα παλιά τους τα παππούτσια. Πρέπει να καταλάβετε όμως ότι όταν γίνεσαι Writer σε ένα blog πρέπει να γράφεις κιόλας. Όχι μόνο να  παραμυθιάζεις τον Οwner πως θα γράφεις κάθε μέρα και μετά να μην γράφεις ούτε μία φορά την εβδομάδα. Για να γίνει κάποιος Writer πρέπει να το θέλει κιόλας. Να θέλει ο ίδιος να είναι ενεργό το blog. Συμμαζευτείτε. Θα αρχίσω να διώχνω Writers. Ούτως ή άλλως και να είστε και να μην είστε το ίδιο μου κάνει. Αφού γράφετε μία φορά τον μήνα. Το blog είναι ΠΑΝΤΑ ανενημέρωτο. Και αναγκάζομαι εγώ η ίδια να γράφω για τα θέματα σας. Τελείως ξεφτίλα, δεν ντρέπεστε καθόλου; Ένα πράγμα θα πω πριν κλείσω. ΣΥΜ-ΜΑ-ΖΕΥ-ΤΕΙ-ΤΕ .

Απογοητευμένα φιλιά 

antopatitofeo (owner!)



2 σχόλια:

  1. pragmatika sugnomh pou den mporw na grafw pl suxna, omws se ligo kairo 8a fugw apo merika blog, 8a meinw sto diko m, se afto kai ena allo..tote 8a grafw pl pio suxna! =)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συγγνώμη που παρέμβαινω αλλά εγώ γράφω για τις καθημερινές επιλογές της ημέρας και ναι το παραδέχομαι αυτήν την εβδομάδα δεν έχω γράψει αλλά αυτό οφείλεται στο ότι δεν έχω internet! Μόλις όμως αρχίσουν τα σχολεία θα αποκατασταθεί και θα μπορώ να γράφω καθημερινά! Αυτά είχα να πω και συγγνώμη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή