Κυριακή 29 Απριλίου 2012

Αποτελέσματα!

Γεια σας....! Λοιπόν βγήκαν τα αποτελέσματα του διαγωνισμού "Magic Dream!"
Υπήρχαν μόνο 2 συμμετοχές και γι'αυτό στενοχωρήθηκα πολύ , αλλά εντάξει.... :(

Και οι δύο συμμετοχές ήταν πολύ ωραίες!

Αντιμετώπισα όμως ένα προβληματάκι...! Τελικά δεν θα μπορέσω να κάνω ένα δώρο με Stardollars , γιατί τελείωσε η "διωρία" μου για Superstar! :D

Λοιπόν τελικά το δώρο είναι να γίνει Writer στο blog!

Λοιπόν η νικήτρια είναι η.....

supermarianthi2!

Συγχαρητήρια!
Να η εικόνα της:



(Κάντε κλικ για να γίνει μεγαλύτερη!)

Η αλήθεια είναι πως υπάρχουν αρκετές ατέλειες στο graphic σου , αλλά είναι ένα πολύ ωραίο αποτέλεσμα!
Μου άρεσαν περισσότερο οι αποχρώσεις που διάλεξες για όλο το σκηνικό!
Συγχαρητήρια και πάλι! Από εδώ και πέρα είσαι Writer στο blog!

Επικοινώνησε μαζί μου στο Stardoll στη Medoll μου antopatitofeo  .

Αλλά συγχαρητήρια και στην άλλη κοπέλα που πήρε μέρος , την StarMiley283 που είναι ήδη Writer στο blog!

Λοιπόόν αυτάάά....!

Φιλάκια!
antopatitofeo (owner!)





1 σχόλιο:

  1. Μπράβο! Είναι λογικό να κερδίσει αυτό το κορίτσι γιατί έκανε το graphic, ενώ εγώ δεν το έκανα γιατί δεν ξέρω να κάνω graphics....

    ΑπάντησηΔιαγραφή