Δευτέρα 2 Απριλίου 2012

Αναδιοργάνωση!

Γεια σας! Έχω πάρα πολύ καιρό να γράψω στο blog , πραγματικά συγγνώμη μα είχα χάσει τα αυγά και τα πασχάλια! Δεν είχα σύνδεση στο διαδύκτιο λόγω της μετακόμισης μου , και έτσι αναγκαζόμουν να μπαίνω στο διαδύκτιο από υπολογιστές γνωστών μου! Θα μου πείτε , έστω τον λίγο χρόνο που έμπαινα από άλλους υπολογιστές θα μπορούσα να γράψω δύο τρεις αναρτήσεις , μα υπήρχαν τόσα πράγματα που έπρεπε να κάνω για το blog τα οποία έπεφταν βροχή και έτσι δεν είχα ποτέ χρόνο να κάνω μία αναδιοργάνωση! Σήμερα επιτέλους αποκτήσαμε σύνδεση και με αρκετή τύχη κατάφερα να έχω χρόνο!
Και εδώ ερχόμαστε και στην αναδιοργάνωση! Λοιπόν πιστεύω πως οι Writers δεν έκαναν και καταπληκτική δουλειά όσο έλλειπα , ενώ κανονικά θα έπρεπε , μα τις καταλαβαίνω , γιατί όπως ειχα εγώ υποχρεώσεις, είχαν κι εκείνες! Συγχαρητήρια θέλω να πω στη Starmiley283 η οποία πραγματικά καταννοώ πως προσπαθούσε να γράφει. Τέλος πάντων! Εδώ πέρα θα σας δείξω ποιες Writers έχουμε και ποιες χρειαζόμαστε! Ξέρω πως το πλάνο είναι κλεμμένο από την ιδιοκτήτρια του διάσημου blog stardollingreece.blogspot.com , μα πραγματικά είναι πολύ βολικό! Δείτε! :

Writers για δωρεάν (2)
-                ~

-(Εγώ)

Writers για Hotbuys (2)
-                ~
-                ~


Writers για Covergirl - National Covergirl  (2)
-                ~
-                ~

Writers για νέες Supersstars κούκλες (1)
-samzaz


Writers για Make ups - Dress ups (1) (Κάθε δύο μέρες ένα Make up και ένα Dress up)
-              ~

-TrueGoldfish (μόνο Make ups)


Writers για νέα του Stardoll (μηνύματα , νέα μαγαζιά, αλλαγές) (2)
-Starmiley283
-                ~


Αυτάάάα!!
Ελπίζω να υπάρχουν πολλές αιτήσεις!

Φιλάκια!
antopatitofeo




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου